Comment c' est la chine? C' est plein de chinois! - Reisverslag uit Peking, China van melanie Gendt - WaarBenJij.nu Comment c' est la chine? C' est plein de chinois! - Reisverslag uit Peking, China van melanie Gendt - WaarBenJij.nu

Comment c' est la chine? C' est plein de chinois!

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg melanie

06 Juli 2011 | China, Peking

Ik heb een persoonlijk record verbroken! Ik ben nog nooit zo lang wakker geweest O.O Joost een een leuke boy trouwens. Anyway we hebben al weer heel veel dingen meegemaakt en we zijn nog niet eens op pnze bestemming. Ik en Joost zaten niet naast elkaar in het vliegtuig, Joost zat naast chille nederlanders en ik tussen 2 vieze stinkende chinezen. Eentje heette yang en is een grappige man. Ik heb veel chinese films gekeken want ik kon maar niet slapen :(. En toen we aankwamen in beijing,, bleek dat we wel fokking de stad in konden! Dus wij die stad in met de trein,, dat was allemaal wat hectisch enzo...uiteindelijk in een uithoek beland, een beetje op safe gespeeld maar de terugweg gaan we zeker die verboden stad bezoeken. Het voelde daar niet echt als de hoofdstad aan ofzo. We hebben daar terrasje gepakt :). En de aandacht van alle bouwvakkers getrokken. De mode schijnt daar te zijn om je shirt zo half omhoog te doen. Leuk!Oja dat deden we met die nederlanders die naast Joost zaten. En nu zijn we weer terug op de luchthaven. Ja. Dat was het wel.Nu gaan we zo weer verder vliegen! En slapen hoop ik. Het is vet hier :D
x Mel

• 06 Juli 2011 - 10:24

Martin Krieger:

Fijne vlucht! Geniet ervan! En ik verwacht wel een aantal verslagen van je hoor! x

• 07 Juli 2011 - 12:46

Antoine:

A good start needs a good rest.
    Ik hoop dat jullie wat bij kunnen rusten before the Big Adventure starts; zal ook wel nodig zijn! Ben benieuwd wat jullie allemaal op de paden kruist...
    Veel plezier en toi toi. x

• 10 Juli 2011 - 08:52

leuke site:P

• 10 Juli 2011 - 08:53

Maarten:

kijk is naar mijn smyleys
    :rollercoaster:

• 10 Juli 2011 - 08:55

Maarten:

Hoe maak je zo,n site :?:
melanie

Actief sinds 30 Juni 2011