Oh my Boeddha - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van melanie Gendt - WaarBenJij.nu Oh my Boeddha - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van melanie Gendt - WaarBenJij.nu

Oh my Boeddha

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg melanie

15 Juli 2011 | Thailand, Chiang Mai

Joehoeee over precies 1 uur zitten we in de bus naar Pai! Dat betekent dus daty Joost weer beter is en dat onze olifantentrip erop zit :D. Daarover szo meer!
Dusss die Thaise massage was echt overheerlijk! Maak je niet elke dag mee,,Een chinees die in califoprnia woont en 2 jaar in irak heeft gezeten in het leger. Waoh wat die allemaal te vertellen had :D Zo heftig! Was nog een keer met hem wezen eten. Hij kende een plekje waar ze super lekkere pad thai hadden,,zo waar! Daarna teurg naar huis, want bijna 12 uur en dan zou Joost bij de grote mensenwereld horen! Donderdag vroeg op,, klaar maken voor de olifanten! anderhalf uur rijden ofzo.. door bergen en oerwouden zo mooi! We kregen eerste een kleine cursus van hoe je nou moest communiceren met die beesten. Na een aantal keer heel hard HOW! HUU! KWE! CHO! SONG ZOENG! enzo te hebben geoefend gingen we proberen om er even op te klimmen en hem te besturen. Damn valt tegen zeg! Olifant heeft grote piemel trouwens jeetje! Oh my boeddha!
Helemaal bezweet op het eind van de oefening :D. Er waren ook wat kleine olifantjes,, zo schattig die beestjes. Daarna gingen we op jungle tocht op de olifant. Joost in de nek eerst en ik op de rug. Die ruiggengraad steekt wel beetje uit dus au au au dat deed wel pijn! Heb nu ook overal spierpijn aan mijn benen van het vasthouden haha. Daarna ging ik voorop. Onsze oli ging steeds van paden af om weer wat te eten. Die beesten eten per dan wel 300 kg!!! Op een gegeven moment haalt ie dus zon struik weg, zit daar een spin zo groot als mijn hand. Gaat helemaal bewegen, zo eng!!!!Ging net goed gelukkig :D. Op het eind gingen we badderen in de rivier. Mochten we ze schoonmaken enzo. Elkaarnat spetteren,, en ik leerde ook hoe ik met de slurf vanb de olifant joost kon nat spuiten :D Hihi. Joost pakte me terug door de voorbijdrijvende olifanten schijt tegen me aan te duwen. Ik heb zo gelachen gisteren! Weer terug in chiang mainog even naar de nightg bazaar gegaan. Wat ladyboys waren aan het promoten voor een show. zZe waren zo heftig gekleed, nog leuk mee op de foto gegaan. We moesten natuurlijk nog wel een drankje doen voor joost zijn verjaardag, gingen een club in,, was het een stripclub. Ahh waarom ook niet! Nu we er toch zijn~. Weer al die vieze oude mannetjes daar! Mooie thaise meisjes waren aan de paal aan het dansen. Verder was het niet zo heel boeiend. We hoorden een paar keer het woord ping pong vallen,, dus blewven we maar wachten want die berichte ping pong show zouden we wel is willen zien..Maar nee het was nog te vroeg op de avond denk ik. Nu is het vrijdag,, en we zijn aan het wachten op de bus naar Pai. Er schijnen daar veel Japanse hippies te zijn.... ik hoop het zoooo!!!

Bedankt voor jullie berichtjes :D :D :D!!!!


Kussie Melanie

  • 15 Juli 2011 - 09:47

    Oma Van Gendt:

    Hoi Melanie en Joost
    Ook ik wil jullie graag nog meer reisververslagen zien chatten.
    Wat vind ik het fijn dat jullie zo genieten. |Ben benieuwd naar jullie volgende avonturen. En ontvang heel veel liefs van Oma en Opa.
    Toi Toi Toi
    P.S Wat leuk dat jullie met die olifanten alleen op stap bent geweest
    wat knap en stoer van jullie zeg Geweldig!

  • 15 Juli 2011 - 09:56

    Maarten:

    Was het lang met de bus naar phai?,En
    Wat voor eten?
    Ik ben benieuwd :?
    Ik ben zelf ook op een olifant geweest Groetjes Maarten en we hebben toen een hele rit gemaakt door de jungle :devil:

  • 15 Juli 2011 - 10:40

    Dimphy:

    Klinkt goed, Mel!! En olifanten zijn echt cool hè ^^

  • 15 Juli 2011 - 17:39

    Antoine:

    Hey There! leuk avontuur met die olies.
    Fijn dat Joost weer ok is. We zijn net gearriveerd in Bordeaux. Handig die wifi in het restaurant toch! We genieten van je verslagen. Groetjes AIFxxx

  • 15 Juli 2011 - 17:50

    Till Kruijssen:

    Melanie van je moeder je site ontvangen, ik geniet van je verhalen en ben weer iedere dag benieuwd naar je volgend avontuur. Hoop nog veel gezellige verhalen van je te lezen. Groetjes van Till ( vughtse wijnkoperij).

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

melanie

Actief sinds 30 Juni 2011
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 59072

Voorgaande reizen:

16 December 2015 - 14 Februari 2016

Zuid-Oost Azië omdat het kan!

04 Juni 2014 - 01 September 2014

Back in Japan, stage in Kyoto

10 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

India

18 Juni 2012 - 28 Augustus 2012

Konnichiwa, Nihon!

07 Februari 2012 - 11 Februari 2012

Me gusta Malaga!

05 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Een stukkie pikant in Thailand

31 Januari 2011 - 31 Januari 2011

The Malta Experience ;)

05 Maart 2010 - 07 Maart 2010

Diesweekend Luxemburg

31 Januari 2009 - 31 Januari 2009

Familievakantie Florida

Landen bezocht: