Jitensha! Jitensha! Jitensha! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van melanie Gendt - WaarBenJij.nu Jitensha! Jitensha! Jitensha! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van melanie Gendt - WaarBenJij.nu

Jitensha! Jitensha! Jitensha!

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg melanie

09 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Daar zijn we weer! Ik ben nog steeds heel gezond en heel moe! Oke, uhm waar zal ik beginnen; Vlucht naar bangko was chill, minder koud enzo,, geen rare snuiter naast me, ofja, joost dan :D. Aangekomen kwam er echt een bom aan hitte over ons heen, en dat terwijl het 12 uur snachswa was. We kwamen nederlanders tegen die hetzelfde hote hadden geboekt, was wel chill zo in het begin. we werden met zo n busje gebracht naar een vrij luxe hotel. Om 12 ur de volgende dag uitcheceken,, nou we gingen om half 2 slapen ofzo,, half 3 kan ook,, 12 uur moeten we wel redden, wekker is niet nodig, neeeeee. Maar dan ineens wordt je pas om half 12 wakker kakakak!Meteen stress! Om kwart voor belt die chick,,, " how late do you have to check out? ~ jajaj 12 uuur weet ik! Dit toetsenbord is kut trouwens. Dus ook meteen ons reisschema in puin,, maja snel taxi gepakt naar hualampolong staion ofzoiets, in bangkok en trein naar ayuthaya gepakt. Die 30 cent was trouwens, voorr 2 uur! Daar wat chille belgen ontomoet en een dronken oude thai die echt lieef was. Aangekomen delen we een tuktuk met de belgen, werd trouwens moe van dat accent de hele tijd. Bij ayuthay guesthouse gaan slapen wat er ook zo leuk uitzag! Met houd nzo,, nouja ik kan niet uitleggen het is iig precies zoals ik hoopte dat guesthousese zouden zijn! Kamer wel stuk minder luxe maja ach ook 10 x zo minder duur.Om 3 uur smiddags waren we dus aangkomen, fiets gehuurd en ruiines bezoeken maar. Waren echt tof. Ik kan die namen ervan niet schrijven, raar taaltje dat thais. Wel echt duizend miljoen ogen nodig, verkeersregels kenne ze niet hiero. Ook aan de linkerkant rijden, daar vergissen we ons nog steeds in. Ja in ayu,,, s avomnds zo,, wilden we nog wat fietsen, werd dinker, onweer op komkst,, komen verlaten tempel complex tegen,,, komen zo veel honden op ons af! Ik net op tijd weg, joost blijft rustigg,, maja die vuile #$&@^*&^* buiten hem! Ik haat ze! Bah! Nu meteen op dag 2 al naar het ziekenhuis. Godzijdank heeft joost rabies inenting. Du n had ie gewoon 1 prik nodig. In dat ziekenhuis wil je echt geen enge ziekte hebben trouwens wat een pauperhospitaal. Alles op een hoop,,alele zieken,, enzo,, hele tijd doorversturd maja het is goed gekomen uiteindelijk. Weer HEEL slecht geslape die nacht trouwens. Anyway na dat ziekenhuis nog het mooiste ruine bekeken,, was gaaf daarna weer naar de trein en richting lopburi~
x
melanie