Hoi :D - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van melanie Gendt - WaarBenJij.nu Hoi :D - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van melanie Gendt - WaarBenJij.nu

Hoi :D

Door: Melanie

Blijf op de hoogte en volg melanie

14 Augustus 2011 | Thailand, Bangkok

Het spijt me dat ik nu pas weer iets van me laat horen!!!!!!!!!!!!! Hectische tijden achter de rug!

- Manke mel ; Rastalove ; stranden aka vuilnisbelden ; wandelende schelpen ; phi phi paradise ; massage chinees nummer 2 ; uitgeramde deuren ; weer manke mel ; ping pong patong phuket ; bangkok nights -
Kleine samenvatting ;)

Waar was ik gebleven... Ik was op railey beach ofzo/ Ah ja.. over die rasta enzo!

Ok die dag begon eecht heel slecht. Het was nogal vloed waardoor je het pad niet meer zag. En zat er ineens zo n gat in het pad met allemaal losse stukken beton. Hier val ik natuurlijk in, ga door mijn enkel en mijn hele knieen zijn weer open. Verdomme. Daar gaat mijn uitstapje naar het lagoon waar ik zo graag heen wilde :(. Dan maar beetje chillen op een schitterend strand ;). Jooost is wel naar lagoon gegaan. Ondertussen lig ik daar zit er ineens een aap naast me,,, joost zijn kokosnoot op te eten,,, ik schrok me de pleuris! Toen we weer wge liepen van het strand ded mijn enkel toch wat pijn... een voetmasssage vrouwtje deed er wat zalf op. We gingen iets eten,, ik kreeg wat ijs voor mijn voet,, wat zoooo n pijn deed! Er zat ook een duitser in dat restaurantj die wat verband en pijnstillers thuis had liggen. SUperlief! Ging ie halen,, joost ging naar lagoon. Nog met die duitser lliggen kletsen. Toen ik eenmaal verder wilde gaan kon ik gewoo NIET meer lopen,,, totaal niet,,ik zakte gewooon op de grond,,, helse pijn! 10 thai komen op me af om te te ondersteunen,, en zette me opeen stoeltje. Ik krijg mandarijntjes, weer tijgerbalsem erop,, een oud meneertje masseert me,, een leuke thaise bergbeklimmer haalt nog een anti zwelling spray. Woah ik werd er gewoon emotioneel van dat iedereen zo behulpzaam was! Mijn enkel was ondertussen wel 3 keer zo groot. Na enen half uur met ijs te hebben gekoeld ging ik met een wandelstok richting onze hut. Natuurlijk moet ik net de berg op. Halverwege, kletsnat van het zweet komt er weer een thai me helpen en heeft mijn voet in verband gedaan. Ik loop weer verder,, ondertussen komt joost eraan, helemaal verrast om mij in deze toestand te zien.
Die avond eten wet met de 2 rastaboys... Het eten was al klaar,,, duizendmiljoen mieren erom heen... okay...Vissenkoppen en allemaal vreemde dingen. Toch was het echt superlekker! Rasta wil me fluoricerend plankton laten zien,, en nog andere dingen maar ik kan niet lopen.
de volgende dag was alle weer goed! Dankzij lieve thai <3! Ik kon weer bijna normaal lopen. s avonds ga ik met rasta wat lopen. " i like you" ... oh dankje. I really like you. Not like other people. Uh ok...Zo ging het even door. Hij wil op een onbewoond eiland met me zitten,,, en zo voor altijd. Hmm ik denk niet dat ik dat zie zitten. Was beetje ongemakkelijk,, want hij leek me wel erg leuk te vinden. de foto van ons moest ik het liefst morgen nog op de post doen.
anyway...
Dit keyboard is echt slehct. Ik kap ermee :P. Ik ben toch over 2 dagn thuis. Ik moet bijna huilen als ik eraan denk. Ditis echt zo' n onbeshrijfelijk mooie ervarring! Ik schrijf later wel verder alsik weer normaal kan typen!

Nu de laatste avond los op khao san road @ Bangkok!!! Bangkok is trouwens super leuke stad!!

  • 14 Augustus 2011 - 13:11

    Ellen:

    Hoi melanie, nog even genieten!!!!!
    Wij wensen je een goede reis.
    liefs Eddy, Ellen en Joep xxx

  • 14 Augustus 2011 - 13:24

    Fabien:

    Hoi melanie,

    Veel avonturen zeg. Pech dat je voet kapot ging. Wij zijn gisteren thuis gekomen.

    Tot snel

  • 14 Augustus 2011 - 20:56

    Antoine:

    En ...ja hoor, inderdaad typisch Mel: al die ongelukjes! Waar heb ik dat meer gehoord?! Natuurlijk, je vraagt er niet om maar het verpest wel een beetje je planning, toch! Fijn dat het toch meeviel en dat je dankzij hulp van anderen weer snel je avontuur kon voortzetten. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste 12 dagen zonder nieuws van Mel in spanning heb afgewacht. Gelukkig konden we wat nieuws via Lady-Boy-Joost-Gaga hebben;-) Joost, je schrijft overigens ook fantastische verslagen. Ik wens jullie beide een fijn einde van het Azie-avontuur en een goede en rustgevende terugreis. Tot spoedig. xx
melanie

Actief sinds 30 Juni 2011
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 58993

Voorgaande reizen:

16 December 2015 - 14 Februari 2016

Zuid-Oost Azië omdat het kan!

04 Juni 2014 - 01 September 2014

Back in Japan, stage in Kyoto

10 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

India

18 Juni 2012 - 28 Augustus 2012

Konnichiwa, Nihon!

07 Februari 2012 - 11 Februari 2012

Me gusta Malaga!

05 Juli 2011 - 16 Augustus 2011

Een stukkie pikant in Thailand

31 Januari 2011 - 31 Januari 2011

The Malta Experience ;)

05 Maart 2010 - 07 Maart 2010

Diesweekend Luxemburg

31 Januari 2009 - 31 Januari 2009

Familievakantie Florida

Landen bezocht: